luni, 27 februarie 2017

Vreau un iubit! Cum îl găsesc?


de Adina P. Gheorghe

Vreau un iubit. Cum il gasesc


Unde e iubitul potrivit?
„Cum îmi găsesc un iubit potrivit pentru mine cu care să fiu fericită și împlinită?” Am auzit multe femei punându-și aceasta întrebare.

Mi-am pus și eu această întrebare când nu înțelegeam de ce nu-mi găsesc un iubit așa cum îmi doresc și ce ar trebui să fac. Și la un moment dat mi-am dat seama că femeile care au relații de cuplu armonioase și împlinitoare fac ceva diferit de cele care sunt singure pe termen lung: gândesc altfel, au altă atitudine, au alte tendințe comportamentale.

Avem ceea ce cerem
Chiar dacă nu ne place și tindem să negăm aceasta, avem în viața noastră ceea ce cerem (sau am cerut insistent până acum). Chiar dacă uneori spunem: „Eu chiar îmi doresc un iubit și să fiu împlinită în cuplu. Asta cer!” e posibil ca la nivel subconștient să cerem (fără să ne dăm seama de aceasta) să fim singure. Sau e posibil că datorită anumitor impregnări subconștiente să atragem în viața noastră bărbați care se implică superficial în relația cu noi, sau care cu care avem relații toxice.

De ce se petrece aceasta? Pentru că diferitele experiențe de viață prin care trecem (inclusiv în copilărie) ne marchează într-un fel sau altul și generează, la nivel subconștient, anumite convingeri care se traduc în viața noastră prin tendințe comportamentale. Ele ne influențează modul în care percepem viața în prezent. De exemplu, dacă la un moment dat un iubit sau o altă ființă foarte dragă nouă ne-a părăsit și această situație ne-a afectat foarte mult, e posibil să apară teama de abandon. De asemenea, e posibil să avem această teamă de abandon din copilărie.

Teama pe care o întreținem la nivel subconștient acționează ca o cerere perseverentă și puternică de a fi abandonate de bărbații de care ne îndrăgostim. La fel se petrece și cu alte temeri, de exemplu că nu avem valoare, că nu merităm să fim iubite etc. Temerile noastre fac să atragem în viața noastră bărbați care le vor confirma prin comportamentul lor față de noi.  De aceea se și spune în popor că de ceea ce ne este teamă nu scăpăm.

La nivel conștient nu realizăm acest aspect și vom fi foarte uimite când vom constata că se produce aceasta în viața noastră sau chiar se repetă de mai multe ori. Și ne întrebăm: „De ce? Cu ce am greșit?” Greșeala constă în faptul că nu ne resetăm subconștientul și nu ne vindecăm traumele emoționale.

Mai ales dacă anumite situații neplăcute se repetă în viața noastră (fie că e vorba de abandon, de lipsă de apreciere sau respect, de lipsa profunzimii în iubire din partea bărbaților, de lipsa tandreții etc) aceasta arată că noi la nivel subconștient cerem aceasta.

Ce este de făcut?
Trebuie să acționăm. Trebuie să credem cu tărie că merităm să fim iubite, că merităm împlinirea, că experiența iubirii în cuplu e magică și merită trăită chiar dacă mai apar și momente dificile. Putem să ne reprogramăm subconștientul prin utilizarea unor idei forță binefăcătoare.

Este important ca aceste idei forță să nu conțină negații de genul „Nu voi mai fi părăsită.” deoarece subconștientul nu înregistrează negația și va primi mesajul „voi fi părăsită.” Afirmațiile pe care le utilizăm e bine să fie la prezent. Să ne vedem deja așa cum vrem să fim. Să nu proiectăm prin afirmațiile noastre o realizare într-un etern viitor care nu devine niciodată prezent.

Iată câteva exemple de idei forță binefăcătoare pe care le putem utiliza pentru a atrage în viața noastră iubire, împlinire și bărbatul potrivit pentru noi.

„SUNT O FIINȚĂ PLINĂ DE IUBIRE.”

„AM INIMA DESCHISĂ ȘI TRĂIESC PLENAR IUBIREA ÎN TOATĂ SPLENDOAREA EI.”

„IUBESC! IUBESC! IUBESC!”

„IUBESC ȘI SUNT IUBITĂ!”

„SUNT O FEMEIE MINUNATĂ PLINĂ DE IUBIRE, SENZUALĂ ȘI ÎNCÂNTĂTOARE.”

„MĂ IUBESC ȘI SUNT CONȘTIENTĂ DE FRUMUSEȚEA ȘI VALOAREA FEMINITĂȚII MELE. ADUC BUCURIE ȘI ÎNCÂNTARE FIINȚELOR DIN VIAȚA MEA PRIN TOT CEEA CE SUNT CA FEMEIE.”

„ÎMI EXPRIM LIBER, CONȘTIENT ȘI ARMONIOS PROPRIA FEMINITATE.”

„TRĂIESC CU TOATĂ FIINȚA MEA EXPERIENȚA IUBIRII ÎN CUPLU CARE MĂ ÎMPLINEȘTE PROFUND.”

„FIINȚA MEA ESTE PLINĂ DE IUBIRE ȘI ARMONIE.”

„SUNT FERICITĂ ȘI ÎMPLINITĂ ÎN RELAȚIA MEA ARMONIOASĂ DE CUPLU.”

„APRECIEZ CU ADMIRAȚIE MASCULINITATEA AUTENTICĂ.”

„PRIMESC, CU INIMA DESCHISĂ, IUBIREA ÎN VIAȚA MEA.”

Care îți sunt prioritățile?
Un aspect pe care l-am observat la femeile care, dacă trec printr-o despărțire, își revin repede și găsesc bărbatul potrivit (fără a trece multe luni sau ani până să aibă din nou un iubit) este faptul că a găsi bărbatul potrivit și a se împlini în iubire este pentru ele în capul listei de priorități.

Cum arată lista ta de priorități? Ești cumva în situația de a munci multe ore pe zi, cu un serviciu stresant încât abia mai ai timp de tine? Sâmbăta și duminica te simți atât de obosită încât nu mai ai dispoziția de a ieși în oraș și a interacționa cu alți oameni (în afară de cei cu care îți petreci toată săptămâna la serviciu). Sau ai alte planuri sau probleme de rezolvat pe primele poziții ale listei tale de priorități?

Pune pe hârtie tot ceea ce îți dorești și stabilește-ți lista de priorități. Apoi nu mai lăsa să te fure peisajul. Investește timp și energie în ceea ce este important pentru sufletul tău. Pentru că dacă tu nu faci aceasta e puțin probabil să se concretizeze ceea ce dorești.

Fă ceva în fiecare zi pentru a atrage bărbatul cu care să ai relația de cuplu pe care ți-o dorești și care să-ți aducă împlinire. Citește ceva pe această temă. Fă ceva pentru a-ți conștientiza și vindeca traumele emoționale. Urmărește să devii mai conștientă de feminitatea ta, iubește-te și ai grijă de tine. Bărbații preferă o femeie fericită, așa cum și noi ne dorim un bărbat fericit și nu unul care e adâncit în traume sufletești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu